viktigaste kortet


Jag skiter fullständigt i om jag skulle bryta av mitt bankomat kort.. Eller kanske tillochmed tappa bort det. Id kortet skulle jag inte bry mig om det gick sönder, det går alltid att skaffa ett nytt. Men korten på dig och mig är dom viktigaste korten i hela mitt liv. Släpper dig aldrig. För i min fantasi finns du alltid hos mig.

Nu ska jag fortsätta göra det jag gjort hela dagen. Vänta på kvällen. Det blir munkfors. Pappa ringde förut och frågade om jag ville komma bort och vara barnvakt. Nej sa jag. Kände mig lite taskig. Men varför tror dom att jag vill sitta hemma en lördag? Jag är snart myndig. Inte 12 är längre.

Nu kom mamma hem med pizza. I love her :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0