Praktik


Nyss kommit upp ur sängen.. där ljög jag. Varit uppe sen halv 7 och spelat facebook spel. Jag är beroende och kommer nog aldrig ta mig ur. Tänk om jag skulle vara utan dator i en vecka, jag skulle nog nästan dö. Det är tur att facebook finns så man har något att göra på morgonen, för att sova är ju inte lika kul.

Nu ska jag iväg på praktik på Brogården. 2 dagar kvar. Efter höstlovet ska jag vara på Spa. Inget jag ser fram imot direkt. Men jag ser aldrig fram mot praktiken eftersom jag går helt fel utbildning. Och jag är alldeles för lat för att hoppa av och börja om från början. Det får bli kurser när jag tagit studenten. Visst det kostar, men inte fan ska jag stå i ett kök och se glad ut när jag hatar att laga mat. Tycker vi kan börja läsa bartenderi snart. Det ser jag fram imot, det var ju därför som jag började..

If you ever loved somebody put your hands up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0