29 oktober,


Igår var det fest. Som vanligt ungefär. Inte vart nykter på.. Minst 2 månader nu. Efter lovet ska jag ha en vit helg, jag tror kroppen behöver lite lugn & ro. Men jag känner mig själv, det blir ingen vit helg då heller. Jag var tydligen alkis också. Vilket jag tycker är lite coolt eftersom jag har rätt bra koll på när jag dricker och hur mycket jag dricker. Men det är ju alltid roligt med folk som tror sig veta bättre om mig.

Åkte iallafall med Emil & Bengan. Trevligt folk detdär :} Även fast han skulle ha 150 jävla spänn.. Men i slutet av kvällen var det värt det ändå. Skulle till torsby först, men det var någon som hade bråttom till Hagfors. Men ändå var vi i ekshärad i .. 1 timme tänker ja. Väl i hagfors kom vi till brostugan, och det är första gången jag inte kommer in. Fast sen fick vi komma in. Men inte Sofie. Sen helt plötsligt fick alla gå in. Hade redigt kul när jag väl blev full. & det gick fort, för fort. Ville inte hem när klockan var 3. Körde folk till Munkfors och sen hem till Sunne.

Var meningen att jag skulle gå hem (det är ungefär 1 mil) men blev med Bengan till torget och fixade mat åt honom trotts att dom hade stängt. Men kör man med 'jag är jättehungrig, och ska gå 2 mil. Kan jag inte få mat' så kan dom ju faktiskt inte säga nej. Sen gick jag inte hem ändå, utan la mig i Emils bil med Bengan. Haha.

Dom var iallafall snälla och körde hem mig imorse :}
Tack för natten. Trotts massa bråk, onödigt tjaffs och skit,
så hade jag lika kul som jag alltid har på fredag & lördags kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0